FAQ - Všeobecné otázky k přepravě

Mohu posílat do zahraničí nebo ze zahraničí do ČR?

Můžete posílat do Německa a také odtud nechat zboží vyzvednout. Ostatní země zůstavají zatím na poptávku. Přejděte na náš kalkulátor přepravy a podívejte se nebo nám pošlete poptávku.

Mohu zboží také nechat vyzvednout, když nejsem odesílatel?

Ano. Jako objednávající můžete zboží klidně nechat vyzvednout a poslat.

Je možné, aby byl příjemce předem kontaktován a termín dodání s ním domluven?

Podle objednaného produktu/druhu přepravy můžete objednat také telefonickou avizaci. Ta slouží k tomu, aby byl odesílatel nebo příjemce (podle výběru) před vyzvednutím popř. doručením telefonicky kontaktován. 

Tuto volbu můžete zaškrtnout během objednávky.

Může být odesílatel telefonicky kontaktován a termín vyzvednutí s ním domluven?

Podle objednaného produktu/druhu přepravy můžete přiobjednat telefonickou avizaci. Ta slouží k tomu, aby byl odesílatel nebo příjemce (podle výběru) před vyzvednutím popř. doručením telefonicky kontaktován. 

Tuto volbu můžete zaškrtnout během objednávky.

Kde probíhá nakládka popř. doručení?

Vyzvednutí popř. doručení probíhá zpravidla před domem.

Přehled našich produktů naleznete v naší navigační liště pod druhy přeprav.

Co je to avizace?

Slouží k tomu, aby byl odesílatel před vyzvednutím popř. příjemce (podle výběru) před doručením telefonicky kontaktován.

Podle objednávaného produktu můžete telefonické "avízo" k objednávce přidat.

Je zboží pro přepravu pojištěno a do jaké výše?

Balíky jsou do 31,5 kg pojištěny do výše 500 Eur.

U spedičních zásilek je nutné připojištění, protože tyto zásilky nejsou v základu pojištěny. Připojištění můžete objednat v průběhu objednávky od 3,95 EUR (podle hodnoty zboží a druhu přepravy).

Nenašli jste vhodnou otázku s odpovědí?

841 555 841 *
Po - Pá 8:00 – 16:00 h.
*3,50 Kč vč. DPH/min.

nebo použijte náš kontaktní formulář.